V-ati decis sa returnati un produs? Nicio problema, urmariti instructiunile de mai jos
1. Pregatiti si ambalati coletul

Pregatiti si asigurati corespunzator produsul prin impachetarea in ambalaj protector(cutie sau punga), inainte de a fi predat curierului. Puteti utilizati aceeasi cutie in care ati primit comanda. Va rugam sa va asigurati ca produsul este intact, detine toate etichetele si elementele de siguranta cu care le-ati primit.

2. Contactati curierul

Apelati firma Urgent Cargus 021.9330 (ridicare din Bucuresti) / 021 9282 (ridicare din provincie) pentru a solicita ridicarea coletului din locul si ora la care doriti.

3. Completati formularul din cont 4. Predati coletul curierului

Va rugam sa oferiti detaliile de livrare curierului. Adresa de returnare este:
Boutique Mall SRL
Sos Pantelimon 1-3 Sector 2
Cos postal: 021591
Bucuresti, Romania

5. Mentionati: Plata expeditiei la destinatar

In felul acesta, taxa de retur perceputa este de 15 lei si se va scadea din valoarea sumei de returnat.
In cazul in care optati pentru o alta firma de transport, costurile de returnare sunt suportate de catre client si veti primi integral contavalorea comenzii.

Important

Produsele pot fi returnate in termen de 14 zile de la primirea acestora.
Nu pot fi primite coletele trimise cu ramburs.
Nu se accepta coletele expediate prin Posta Romana.

Dupa ce coletul ajunge la departamentul de retur si returul este acceptat, in decurs de 3-5 zile lucratoare se returneaza banii. Intreaga procedura de returnare produs/bani dureaza aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de catre curier.
Daca returnati mai multe produse, puteti pregati un singur colet.

In functie de metoda de plata aleasa banii vor fi returnati prin acelasi canal. Daca comanda a fost platita ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua in contul bancar mentionat de catre dumneavoastra pe Formularul de Returnare. Pentru comenzile achitate cu cardul, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiasi canal si in contul de pe care a fost receptionata plata.
Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale de returnare.

Schimbul este realizat sub forma returului produsului, a returului de bani si plasarea unei comenzi noi care se achita separat, in masura stocului disponibil. Comanda noua se poate achita separat sau asteptati primirea banilor in contul d-voastra si apoi realizati plata.

Returul poate fi refuzat in cazul in care acesta a fost realizat dupa expirarea termenului de 14 zile de la primirea acestuia sau nu detine etichetele si/sau elementele de siguranta.

Conform legislatiei in vigoare, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa in cazul in care produsele returnate nu sunt ambalate corespunzator.