Termeni si conditii

Prezentul regulament reprezinta Termenii si Condițiile de utilizare ale site-ului www.b-mall.ro.

Orice comanda plasata pe acest site trebuie sa fie de acord cu prezentul Regulament.

Orice comanda va fi realizata in conformitate cu acest Regulament si cu legislatia aplicabila in vigoare.

1. Introducere

Termenii si Conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Boutique Mall S.R.L., prin intermediul Magazinului virtual Boutique Mall (www.b-mall.ro) catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al Partilor.

Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronica a bunurilor disponibile in Magazin, de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a bunurilor.

Poate accesa Regulamentul orice utilizator al Magazinului, in orice moment, "dand click” pe link-ul „Termeni si Conditii” aflat pe pagina de web a magazinului.

Bunurile din Magazin sunt prezentate în mod amanuntit. Pe pagina de web se afla informaţii detaliate despre proprietatile Bunurilor, pretul acestora, materialul din care sunt realizate etc.

Fotografiile şi prezentarile produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de Bunuri concret indicate de acestea.

2. Definitii

Termeni:
  1. Cumparator - persoana fizica/juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda;
  2. Vanzator - Boutique Mall S.R.L – prin magazinul online Boutique Mall - persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str. Dinu Vintila nr. 11, Biroul 1, Etaj 8, Sectorul 2, avand numarul de ordine in Registrul Comertului J40/15220/2011, cod unic de inregistrare fiscala 29479700;
  3. Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale;
  4. Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.);
  5. Site – domeniul www.b-mall.ro si subdomeniile acestuia;
  6. Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat;
  7. Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului sau in format electronic (e-mail) intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site. In urma transmiterii comenzii, Boutique Mall are obligatia sa livreze Bunurile, iar Cumparatorul sa plateasca contravaloarea acestora;
  8. Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator, care va reprezenta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului;
  9. Continut:
    1. toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
    2. continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
    3. orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
    4. informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
    5. informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
    6. date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia;
  10. Drepturile de proprietate intelectuala (DPI) – dreptul/drepturi de autor, drepturi de baza de date, drepturi de proprietate, drepturi de model, marci inregistrate, precum si drepturi imateriale;
  11. Specificatii - toate specificatiile Bunurilor conform Comenzii.;
  12. Termen de livrare - termenul de livrare este specificat pentru fiecare produs. Acesta este estimativ. Durata de livrare se poate prelungi cu pana la 14 zile. In cazul in care apar intarzieri de livrare, clientul va fi anuntat prin email sau telefon.

3. Documente contractuale

Conditia inceperii utilizarii Magazinului este cunoasterea acestui Regulament si acceptarea sa.

Termenii si Conditiile magazinului online Boutique Mall. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Acceptarea comenzii de catre Boutique Mall se considera finalizata in momentul confirmarii verbal a disponibilitatii produsului. Orice comanda neconfirmata de catre Boutique Mall nu va avea valoarea unui Contract.

Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. Boutique Mall isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul cand datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii Boutique Mall va incerca sa il contacteze pe Cumparator pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

4. FOLOSIREA WEBSITE-ULUI: www.b-mall.ro. POLITICA DE VANZARE ONLINE

Cumparatorul declara si garanteaza ca are peste 18 ani sau in cazul in care utilizeaza website-ul www.b-mall.ro are acordul unui parinte sau ingrijitor. Sub rezerva Termenilor si Conditiilor Boutique Mall, acordam dreptul limitat, revocabil, non-transferabil si non-exclusiv, de a utiliza magazinul online, afisandu-l in browser-ul dvs. numai in scopul de a face cumparaturi in scopuri personale si nu pentru orice utilizare comerciala, sau in numele unei terte persoane, cu exceptia celor autorizate in mod expres, in scris, de catre Boutique Mall.

Cu exceptia cazurilor permise in paragraful de mai sus, nu aveti dreptul de a reproduce, distribui, afisa, vinde, inchiria, transmite, crea lucrari derivate din, traduce, modifica, inversa, dezasambla, decompila sau de a exploata in alt mod acest website sau orice portiune a acestuia cu exceptia cazului in care acest lucru a fost permis in scris de catre Boutique Mall. Utilizatorul nu are dreptul sa foloseasca in scop comercial niciuna din informatiile furnizate in magazinul online www.b-mall.ro, sau de a utiliza in orice alt fel website-ul in beneficiul unei alte intreprinderi cu exceptia cazurilor autorizate de Boutique Mall. Ne rezervam dreptul de a refuza servicii, de a anula conturi, si/sau anula comenzi, fara nicio limitare, daca consideram ca prin comportamentul clientului se incalca legislatia in vigoare sau este daunatoare pentru interesele noastre.

Utilizatorul nu trebuie sa incarce, distribuie, publice prin intermediul acestui website orice continut, informatii sau alte material care:

  • (ar) incalca drepturile de autor, brevete, marci comerciale, marcile de serviciu, secrete comerciale, sau alte drepturi de proprietate ale unei persoane;
  • este calomniator, amenintator, defaimator, obscene, indecent, pornografic, sau ar putea da nastere la orice raspundere civila sau penala in conformitate cu legislatia Romaniei;
  • include bug-uri, virusi, viermi, cai troieni sau alte coduri daunatoare.

Veti seta un User si o parola pentru a utiliza anumite parti ale acestui website. De fiecare data cand utilizati user-ul si parola de identificare, se vor considera a fi autorizate sa acceseze si sa utilizeze www.b-mall.ro, intr-o maniera consecventa cu Termenii si Conditiile din prezentul acord, si nu avem obligatia de a investiga autorizatiile sau sursa de acces si utilizare a website-ului. Veti fi singurul responsabil pentru accesul si utilizarea website-ului Boutique Mall, de catre oricine care ar putea folosi Userul si Parola dvs., cu sau fara consimtamant. Sunteti singurul responsabil pentru protejarea securitatii si confidentialitatii parolei si userului de identificare atribuite dvs. de Boutique Mall. In cazul in care constatati ca userul si parola dvs. sunt folosite de orice alta persoana, va rugam sa ne contactati de urgenta.

Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

Pentru motive justificate Boutique Mall isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Boutique Mall. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Boutique Mall, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate. De asemenea, Boutique Mall isi rezerva dreptul de a solicita plata unui avans pentru comenzile care depasesc o anumita valoare ori pentru clientii care nu au istoric. Rezervarea bunurilor se va realiza doar dupa confirmarea platii si doar daca bunurile mai sunt disponibile. Neachitarea sumei in termen de 24h duce la anularea automata a comenzii.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Boutique Mall poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Boutique Mall are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A. In cazul unor modificari a programului de primire al comenzilor, Beneficiarul se obliga sa anunte, la adresa de e-mail office@b-mall.ro, inainte cu cel putin 48 de ore, toate modificarile dorite.

In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

5. Facturare - Plata

Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.b-mall.ro includ T.V.A., conform legislatiei in vigoare. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Potrivit legii 296/2023, plata ramburs nu este disponibila comenzilor a caror suma totala depaseste 5.000 RON (in cazul clientilor persoane fizice) si 1.000 RON (in cazul clientilor persoane juridice). In cazul in care Cumparatorul doreste sa achite partial prin transfer bancar/cu cardul, acesta va contacta Vanzatorul si va solicita expres acest lucru.

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri vandute de Boutique Mall, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau la cerere prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Boutique Mall, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Boutique Mall in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de e-mail office@b-mall.ro.

Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Boutique Mall si nici nu vor fi stocate de catre de Boutique Mall sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

6. Garantii

Perioada de garantie a unui produs este reglementata de Ordonanta de urgenta nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri si de Directiva 1999/44/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 mai 1999 privind anumite aspecte ale vanzarii de bunuri de consum si garantiile conexe.

Pentru a fi in conformitate cu contractul de vanzare, bunurile indeplinesc in special urmatoarele conditii:

  • respecta descrierea, tipul, cantitatea si calitatea si detin functionalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea si alte caracteristici prevazute in descrierea produsului pe website; corespund descrierii date de vanzator si poseda calitatile bunurilor pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau ca model (daca este cazul);
  • corespund scopului special pentru care consumatorul le solicita, pe care consumatorul l-a adus la cunostinta vanzatorului cel tarziu in momentul incheierii contractului de vanzare si pe care vanzatorul l-a acceptat; sunt corespunzatoare scopurilor pentru care bunurile de acelasi tip se utilizeaza in mod normal;
  • sunt livrate impreuna cu toate accesoriile si cu toate instructiunile, prevazute in contractul de vanzare;
  • sunt furnizate cu actualizari conform dispozitiilor contractului de vanzare (daca este cazul);
  • prezinta calitatea si performanta care sunt normale pentru bunurile de acelasi tip si la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, data fiind natura bunurilor si tinandu-se seama de orice declaratii publice privind caracteristicile specifice ale bunurilor facute de vanzator, producator sau reprezentantul acestuia, in special in reclame sau prin etichetare.

Consumatorii pot sa opteze pentru o anumita masura corectiva in cazul in care neconformitatea bunurilor este constatata la scurt timp dupa livrare, fara a depasi 30 de zile calendaristice de la momentul livrarii produsului. Dupa expirarea acestei perioade, si in conformitate cu natura bunurilor vandute de catre Boutique Mall, cumparatorul nu mai poate beneficia de nicio remediere asupra bunurilor.

Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:

  • Produsul sa fi fost cumparat de la www.b-mall.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
  • Sa respecte instructiunile de folosire si intretinere si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;

Cauze de pierdere a garantiei:

  • Deteriorari mecanice; expunere excesiva la radiatii solare; modificari ale produsului, produse din culpa consumatorului;
  • Defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere, transport, manipulare care se deduc in mod normal din utilizarea produsului sau de pe eticheta acestuia;
  • Alte cauze care au produs deteriorarea produsului, din culpa exclusiva a Consumatorului.;

Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele, potrivit Art. 9 din Ordonanta de urgenta nr. 140/2021, precum si Art. 3 alin. (1) din Directiva 1999/44/CE. Astfel, consumatorul are trei posibilitati, acestea urmandu-se in ordinea in care sunt prezentate mai jos:

  • Repararea/inlocuirea produsului;
  • Reducerea corespunzatoare a pretului sau restituirea sumei de bani aferenta
  • Incetarea contractului cu repunerea partilor in situatia anterioara

Pentru ca bunurile sa fie aduse in conformitate, consumatorul poate opta intre reparatie si inlocuire, cu exceptia cazului in care masura corectiva aleasa ar fi imposibila sau, in comparatie cu cealalta masura corectiva disponibila, ar impune vanzatorului costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv urmatoarele:

  • valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea;
  • gravitatea neconformitatii; sau
  • daca masura corectiva alternativa ar putea fi executata fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

Consumatorul nu are dreptul de a obtine incetarea contractului daca neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformitatii ii revine vanzatorului.

REPARAREA/INLOCUIREA PRODUSULUI

Reparatiile sau inlocuirile se efectueaza pe cheltuiala Boutique Mall, in termen de 15 zile de la Notificarea cu privire la neconformitatea acestuia adresata Vanzatorului de catre Cumparator. In cazul in care neconformitatea urmeaza sa fie remediata prin repararea sau inlocuirea bunurilor, consumatorul pune bunurile la dispozitia vanzatorului.

Reducerea corespunzatoare a pretului sau restituirea sumei de bani aferenta.

Reducerea de pret este proportionala cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator in comparatie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o daca ar fi in conformitate.

Incetarea contractului cu repunerea partilor in situatia anterioara

Consumatorul isi exercita dreptul de a obtine incetarea contractului de vanzare printr-o declaratie catre vanzator, prin care isi exprima decizia de a obtine incetarea contractului de vanzare. In cazul in care neconformitatea se refera doar la unele dintre bunurile livrate in temeiul contractului de vanzare si exista un motiv de incetare a contractului de vanzare, consumatorul poate obtine incetarea contractului de vanzare in raport cu bunurile respective, precum si cu orice alte bunuri pe care consumatorul le-a achizitionat impreuna cu bunurile neconforme, in cazul in care consumatorului nu i se poate pretinde in mod rezonabil sa accepte sa pastreze numai bunurile conforme.

In cazul in care consumatorul obtine incetarea contractului de vanzare in ansamblul sau sau, in raport cu unele dintre bunurile livrate in temeiul contractului de vanzare:

  • consumatorul returneaza vanzatorului bunurile, pe cheltuiala acestuia din urma;
  • vanzatorul ii ramburseaza consumatorului pretul platit pentru bunuri la primirea bunurilor sau a unei dovezi prezentate de consumator ca bunurile au fost returnate;
  • vanzatorul ramburseaza consumatorului suma de bani in conformitate cu lit. b), folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Ulterior expirarii duratei de 2 ani ulteriori livrarii produselor, Vanzatorul nu mai raspunde in niciun fel si sub nicio forma de conformitatea produselor vandute. Mai mult, daca se constata culpa utilizatorului cu privire la utilizarea necorespunzatoare a bunurilor, care a condus la deteriorarea bunurilor, vanzatorul este exonerat de orice raspundere.

7. Returnarea produselor

Cumparatorul – consumator, asa cum este definit conform normelor in vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a indica motivul, pe baza dispozitiilor legale si a principiilor de mai jos.

Termenul de retragere din contractul de vanzare a Bunurilor expira dupa implinirea a 14 zile de la data cand Cumparatorul a intrat in posesia Bunurilor sau cand o a treia persoana, alta decat transportatorul, indicata de catre Cumparator, a intrat in posesia Bunurilor.

Cumparatorii pot folosi modelul de formular de retur din contract care vi se pune la dispozitie pe website accesand contul de client.

Cumparatorului i se va restitui contravaloarea comenzii, inclusiv taxa de livrare a standard a comenzii de 10/15 lei, insa excluzand contravaloarea taxei de "livrare expres” cerute de client.

Daca clientul decide returnarea comenzii prin intermediul firmei de curierat puse la dispozitie de catre Vanzator, i se va retine suma de 15 lei pentru fiecare produs/comanda returnata. Mai multe informatii regasiti pe pagina de "RETUR PRODUS”.

Boutique Mall isi rezerva dreptul de a restitui partial suma aferenta unui produs returnat in cazul in care acesta nu a fost ambalat corespunzator ori in cazul in care un produs a fost purtat. Cuantumul taxei de deteriorare va fi stabilit ulterior primirii si examinarii produsului si comunicat clientului. In lipsa acordului scris al clientului, suma stabilita in urma examinarii nu va putea fi restituita.

Returul poate fi refuzat si nu va fi posibila rambursarea integrala a banilor reprezentand pretul achitat pentru produs, in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care returul a fost realizat dupa expirarea termenului de 14 zile de la primirea produsului achizitionat, termen prevazut in cuprinsul dispozitiilor Art. 9 alin. 1 - OUG nr. 34/2014;
  • In cazul in care produsul returnat nu detine ambalajul/etichetele/ accesoriile si/sau elementele de siguranta ori daca se constata ca produsul returnat nu se afla in aceeasi stare in care se prezenta atunci cand a fost livrat; in cazul in care nu se realizeaza returnarea cutiilor in care au venit produsele, in forma lor initiala, nu se realizeaza returnarea ambalajelor originale ale produselor, cu certificatele/garantiile transmise etc., chiar daca cererea de retur este efectuata in termenul de 14 zile de la momentul la care clientul a intrat in posesia produsului achizitionat, in conditiile in care produsul transmis retur nu contine toate cele sus-mentionate, BOUTIQUE MALL isi rezerva dreptul de a respinge cererea de retur.

Pentru produsele purtate, care prezinta semne de uzura, in situatia in care gradul de uzura in care a fost returnat produsul este mare, se va respinge in integralitate cererea de retur, cu consecinta imediata a transmiterii produsului inapoi catre consumator, in starea in care a fost returnat. In situatia in care gradul de uzura in care a fost returnat produsul nu este mare, BOUTIQUE MALL poate accepta cererea de retur si in consecinta primirea produsului, cu mentiunea ca in aceasta situatie produsul uzat va fi evaluat, iar rambursarea se va efectua proportional cu uzura, suma retinuta reprezentand prejudiciul adus Subscrisei prin diminuarea valorii produsului returnat. Cumparatorul va lua la cunostinta despre evaluare si va avea de ales intre rambursarea partiala a sumelor achitate sau pastrarea produsului. In functie de dorinta consumatorului, BOUTIQUE MALL fie va rambursa suma obtinuta in urma evaluarii, fie va inapoia produsul cumparatorului, fara nicio rambursare, moment de la care toate obligatiile dintre parti vor fi stinse si considerate ca indeplinite.

In cazul in care produsul returnat nu este complet, adica returnat cu toate accesoriile/elementele si/sau elementul de siguranta (sigiliul), toate documentele care l-au insotit, ori daca se constata ca acestea nu se afla in aceeasi stare in care se prezentau atunci cand produsul a fost livrat (etichetele a fost rupte si/sau reatasate ori lipseste cel putin un element care ajuta la identificarea produsului), BOUTIQUE MALL poate accepta cererea de retur si in consecinta primirea produsului, cu mentiunea ca in aceasta situatie produsul neinsotit de accesoriile/ambalajele/elementele originale va fi evaluat, iar rambursarea se va efectua proportional cu partea de pret evaluata pentru accesoriile acestuia, suma retinuta reprezentand prejudiciul adus Subscrisei prin diminuarea valorii produsului returnat ca urmare a netransmiterii produsului complet. Cumparatorul va lua la cunostinta despre evaluare si va avea de ales intre rambursarea partiala a sumelor achitate sau pastrarea produsului. In functie de dorinta consumatorului, BOUTIQUE MALL fie va rambursa suma obtinuta in urma evaluarii, fie va inapoia produsul cumparatorului, fara nicio rambursare, moment de la care toate obligatiile dintre parti vor fi stinse si considerate ca indeplinite.

Imbracaminte - produsul trebuie sa fie returnat cu: punga/cutie originala; etichete atasate produsului, husa protectie, umeras original, alte piese/elemente de rezerva (ex: nasturi, strasuri etc);

Incaltaminte - produsul trebuie sa fie returnat cu: punga/cutie originala, etichete atasate produsului, sireturi, saculet protectie, flecuri etc.;

Genti - produsul trebuie sa fie returnat cu: punga/cutie originala, etichete atasate produsului husa protectie, alte accesorii atasate produsului si care fac parte integranta din acesta (ex: breloc, pouch interior, bareta umar etc);

Accesorii (curele/ochelari de soare/palarii/sepci/bijuterii/esarfe/prosoape de plaja/portofele/huse mobil & tablete/rame de ochelari/brelocuri/fulare/manusi/caciuli): produsul trebuie sa fie returnat cu: punga/cutie originala, etichete atasate produsului, toc ochelari, husa protectie, laveta ochelari, alte piese de rezerva (ex: pietricele, suruburi etc.)

Toate elementele enumerate mai sus trebuie fie atasate produsului returnat. Produsul trebuie sa fie livrat catre BOUTIQUE MALL in starea existenta la momentul predarii produsului catre cumparator, acestea fiind elemente doveditoare ale originalitatii, conformitatii produsului cu normele producatorului si fac dovada faptului ca produsul este nou, nepurtat, intact, pana la proba contrara.

Anterior predarii catre firma de transport, produsul impreuna cu ambalajul original si toate elementele/accesoriile/ambalajele sale, trebuie sa fie impachetat corespunzator. Acesta trebuie sa fie introdus cel putin intr-o alta cutie sau punga, pentru a fi protejat, pentru a nu se deteriora in timpul transportului. Produsul trebuie sa fie receptionat in depozitele BOUTIQUE MALL fara urme de deteriorare ce ar putea sa intervina ca urmare a impachetarii necorespunzatoare. Va rugam sa aveti in vedere faptul ca impachetarea produsului este responsabilitatea consumatorului, NU a curierului si orice deteriorare adusa produsului returnat, ca urmare a unei impachetari necorespunzatoare, va fi imputabila dumneavoastra.

In conformitate cu Art. 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu se aplica pentru contractele de furnizare de bunuri care nu erau prefabricate si care necesita alegerea sau determinarea individuala a consumatorului sau care sunt personalizate in mod clar, precum si pentru contractele privind furnizarea de bunuri sigilate care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, daca au fost desigilate dupa livrare (ex: lenjerie intima etc.).

8. Review-uri si comentarii

Cu exceptia cazului in care se prevede altfel, in alta parte, in prezentul acord sau pe website, informatiile, tehnicile, ideile, intrebarile, comentariile, sugestiile trimise sau postate pe www.b-mall.ro, vor fi tratate ca neconfidentiale si vom avea dreptul, irevocabil si transferabil de a utiliza, copia, distribui, afisa, publica, vinde, inchiria, efectua, transmite, adapta, crea lucrari derivate, prin orice mijloace si in orice forma, de a traduce, modifica, inversa, dezasambla. Toate din cele enumerate mai sus devin automat proprietatea unica si exclusiva Boutique Mall si nu vor fi niciodata returnate dumneavoastra.

In plus fata de drepturile aplicabile mai sus, utilizatorul nu trebuie sa foloseasca o adresa de e-mail falsa, pretinzand ca este altcineva pentru a induce in eroare. Boutique Mall are dreptul, dar nu este obligat, sa stearga sau sa editeze orice continut trimis (inclusiv comentarii sau opinii) pentru orice motiv.

Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

  • sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
  • sa foloseasca limba romana sau engleza. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
  • sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
  • sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi transmisa prin e-mail la adresa office@b-mall.ro sau pe conturile de social media ale Boutique Mall;
  • sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
  • sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
  • sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
  • sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
  • sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
  • sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:

  • fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
  • fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
  • fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
  • fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.

Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenilor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

9. Proprietatea intelectuala

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Boutique Mall, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Textul, grafica, butoanele, icoanele, imaginile, clipurile audio si software-ul apartin in exclusivitate Boutique Mall. Utilizarea de oricare dintre marcile noastre de comert sau marci de servicii fara acordul expres scris, este strict interzisa. Nu aveti dreptul sa utilizati marcile noastre de comert sau marci de servicii in meta tag-uri, fara consimtamantul explicit prealabil.

Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Boutique Mall, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Boutique Mall asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Boutique Mall.

Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Boutique Mall si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Boutique Mall cu referire la acel Continut.

In cazul in care Boutique Mall confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Boutique Mall pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Boutique Mall si/sau al angajatului/prepusului Boutique Mall care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

In cazul in care doriti sa adresati/raportati probleme legate de drepturi de proprietate intelectuala, va rugam sa va adresati la numarul de telefon de contact aflat pe site sau la office@b-mall.ro.

10. Incheierea si rezilierea

In plus fata de orice alte remedii legale sau echitabile, putem, fara nicio notificare prealabila, sa incheiem orice acord sau sa revocam toate drepturile acordate in temeiul prezentului acord. La terminarea prezentului acord, va trebui sa inceteze imediat toate caile de acces si de utilizare a website-ului, iar Boutique Mall, in plus fata de orice alte remedii legale sau echitabile, va sterge imediat toate parolele si datele de identificare emise pentru dvs. si va refuza accesul si utilizarea partiala sau totala a website-ului www.b-mall.ro. Orice reziliere a prezentului acord nu afecteaza drepturile si obligatiile aferente (inclusive obligatiile de plata) a partilor aparute inainte de data rezilierii.

11. Erori de tipar

In cazul in care un produs este listat la un pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau informatiile despre produs primate de la furnizorii nostri, vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comanda chiar daca aceasta a fost platita de dumneavoastra. In acest caz veti primi integral suma achitata in acelasi cont din care aceasta a fost realizata.

12. Remedii - Jurisdictia

Sunteți de acord ca prezentul acord dintre parți sa fie supus legii romane. Eventualele încalcari reale sau potențiale, litigii aparute se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi soluționate de instantele judecatoresti competente din Romania.

13. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Boutique Mall are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

Scopul colectarii datelor este:

  • informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea Comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda, la Bunurile si sau serviciile achizitionate;
  • trimiterea de Newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS);
  • de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului/Cumparatorului.

Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a Boutique Mall si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus.

Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa:, in Boutique Mall S.R.L., va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu procesate.

Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Bucuresti, Str. Dinu Vintila nr. 11, Biroul 1, Etaj 8, Sectorul 2, in atentia Boutique Mall S.R.L., va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:

  • rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;
  • transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
  • notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

De asemenea, Boutique Mall poate furniza datele cu caracter personal ale Cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile mentionate mai sus, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii, furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si Serviciilor noastre, asigurator.

Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Boutique Mall are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

14. Livrarea bunurilor

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat, printr-un partener tert, door-to-door catre Cumparator.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor doar pe teritoriul Romaniei.

Pentru comenzile din zilele de Sambata si Duminica se vor livra incepand cu ziua de Luni.

** Clientul isi asuma responsabilitatea deplina pentru introducerea informatiilor de livrare corecte.

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

15. Forta majora

Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora.

Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.