Despre Emporio Armani
In 1981 s-a lansat Emporio Armani, o linie noua de confectii si accesorii sub sigla Armani. Publicul tinta al acestui nou brand: tinerii pasionati de moda si stil, barbati si femei, fani ai stilului unic Armani. Astfel, Emporio Armani pune bazele unei noi tendinte pe piata de confectii – numele “Emporio” Armani sugereaza ideea de democratie a modei, de moda pentru toti. Sigla brand-ului – un vultur – este aleasa pentru a sugera forta si indrazneala acestui brand nou, ce se va ridica pe culmile gloriei. Ani mai tarziu, se pare ca aceste simboluri au fost de bun augur.
Desi initial brand-ul Emporio Armani se adresa cu precadere tinerilor, de-a lungul anilor compania si-a largit orizonturile, adresandu-se in prezent tuturor celor care apreciaza moda, stilul si care urmaresc cele mai noi tendinte. “Din punct de vedere creativ, linia de confecti si accesorii Emporio Armani ma solicita la fel demult ca brand-ul Giorgio Armani, insa imi ofera mai multe oportunitati de a propune tinute moderne, amuzante, boeme. Aceasta colectie este vesela si nonconformista, un pic orgolioasa, temperata cu o doza de stil si demnitate” – declara intr-un interviu celebrul designer Giorgio Armani.